fredag 6 augusti 2010

Skyndar långsamt



Jag har egentligen inte haft tid för nån virkning de sista dagarna. Har bara påbörjat ärmarna. Får se om det blir nån stund över i helgen...

Jag tackar för uppmuntrande kommentarer och goda råd, men vill inte att någon ska oroa sig för mig! Jag kommer hur som helst att fortsätta att dokumentera mina idéer allteftersom de dyker upp, och det gör de hela tiden... I huvudet finns redan de kommande projekten. Några kommer att bli av, andra kanske inte. En del försök blir lyckade, en del inte lika lyckade.

Ja, det är mycket man ska hinna med i livet, umgås med folk, plocka svamp, driva föreningar, laga middag vareviga dag (det sistnämnda måste nog komma längst ner på prioriteringslistan)... Jobba. (Det behövs ju lite pengar ibland.)

Och så småningom göra färdigt en kofta!

1 kommentar:

Sylke Feldhusen sa...

Overdelen din blir så flott, jeg liker fasongen på den så godt! Det ser pent ut med raglanfellingene.

Jeg titter gjerne innom deg igjen, fordi jeg liker det du hekler :)

Ha en fin helg!